ممکن است به عنوان صاحب يک کسب و کار کوچک منابعي مانند پول و کارکنان خوب و متخصص را در دسترس نداشته باشيد براي همين خيلي زود در دام اشتباهات تبليغاتي قرار مي گيريد.نداشتن طرحي کامل و مفيد براي کسب و کار يکي از اشتباهات شرکت ها است. اگر اطلاعي از مدل ارائه شده تبليغات به بازار نداريد پس نمي توانيد آن را به بازار عرضه کنيد. نوشتن طرحي روي کاغذ باعث رسيدن ذهن به ايده هاي جالب و حل مشکلات مي شود و ذهن را براي روبرو شدن با چگونگي کار آشنا مي کند.
موتورهاي جست وجو نقش مهمي در هدايت کاربران به سوي اطلاعات کاربردي باز مي کنند. امروزه هيچ تبليغاتي توانايي جلب نظر مخاطب خود بدون شناخت دقيق تري از موتورهاي جست و جوي را ندارند.وقتي توجهات به موتورهاي جست وجو افزايش پيدا مي کند، مديران به دنبال کسب درآمدي بيشتر خواهند بود. اجراي طرح هاي تبليغاتي مختلف در گوگل نمونه اي از تلاش موتورهاي جست وجو براي کسب درآمدي بيشتر است. اگر با اينترنت آشنايي داشته باشيد، از اهميت گوگل آگاه خواهيد بود. امروزه اغلب کاربران از گوگل براي جست وجوي مطالب مختلف استفاده مي کنند، بنابراين سرمايه گذاري تبليغاتي بر روي اين موتور جست وجو منطقي و يه صرفه تر و با ارزش تر از ساير نمونه هاي مشابه خواهد بود.
استفاده از کليد هاي ترکيبي براي تبليغات اثرگذار در اينترنت امر جدي است. نکته مهم در اينجا توجه به ساختار تبليغات پولي در موتورهاي جست وجو و محدوديت هاي اين عرصه است. اشتباه تبليغاتي بسياري از برندها تلاش براي تيترهاي بسيار بلند است.اين کار موجب کاهش انگيزه مخاطب براي مطالعه آن تيترها خواهد شد. متاسفانه برخي از اين برندها دسترسي به بخش تبليغاتي گوگل را پايان راه مي دانند. اين کار باعث بي توجهي نسبت به تيتر و موضوع و تبليغات مي شود، بنابراين در عمل ما با تبليغاتي بسيار ضعيف در گوگل رو به رو خواهيم شد.
درباره این سایت